Sektion A26 Here we come

Har varit på vårdcentralen nu. Hade inte halsfluss, men däremot något äckligt virus! Han sa att jag skulle vara hemma några dagar och vila upp mig!

Sitter och lyssnar på HUMANOID nu och försöker få in alla låttexter, har ännu inte lyckats, men jag har ju till mars på mig! Haha. Det kommer vara så oerhört jäkla roligt att gå med Bella. Kommer ihåg när både hon, jag och Rebecka skulle till Dortmund. Men sedan ställde de ju in och det blev bara jag & Rebecka som åkte. Nu är det jag och Bella bara! Men vi har de bästa sittplatserna, eller vi känner iallafall oss nöjda. I de sektionerna som vi ville också! Underbart.

Pappa, jag och Henrik satt ju som sagt vid varsin dator. 08:59 ringde jag till ticnet via telefon, då sa de bara "våra öppetider" osv. Så jag la på och ringde upp direkt igen, eftersom att klockan hunnit slå 09:00. Då sa de istället "Du är placerad i kö. Din planerade väntetid är ungefär 21 minuter" Haha. Fattar ni, det handlar om ett par hundradelar vi pratar om här! Likadant på internet. Vi satt och tryckte på F5 hela tiden fram till 09:00 och direkt när klockan slog kraschade hela sajten, hahah. Henrik lyckades däremot få tag på riktigt bra biljetter, också här handlar det om hundradelar. Jag och Bella planerade att försöka få platser i antingen sektion A6 eller A26. Och Henrik lyckades få i A26 (!!!!!!!!!!) Åh, jag är så jäkla lycklig nu.


Hittade ingen bild på Gustav live! O.o

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback