New york, new yooork!

Sådär ja, hhaa. Nu har jag städat klart! Borde egentligen dammsuga.. Men det får faktiskt bli en annan dag, nu har jag inte tid för det. Idag känns det inte som om det finns någonting roligt på tv! Igår fanns det hur mycket som helst.. Kan de inte sprida ut allt lite så att man hinner se allihopa? Haha.

Imorgon börjar jag klockan 9 och stänger sedan. Det är fotodax imorgon. De två avdelningarna på den andra sidan av huset fotograferades idag, och imorgon är det min avdelnings tur. Ska bli roligt! :) Vet ju fortfarande inte om jag får vara mer på fotot, men det blir roligt ändå. Alla småttingar var så söta idag när de skulle ta sina enskilda foton. Alla fröknarna är ju tvugna och försöka få de att kolla in i kameran, men de är ju inte direkt det enklaste. Allt annat är så spännande! Och när blixten kommer är det inte heller kul, hahah. Stackarna! De måste undra vad det är som är så hima viktigt för oss när vi håller på att försöka få de att kolla in i kameran och få fram ett litetlitet smile, haha.

Tänkte slänga in en skitbra låt.
Alicia Keys ft. Jay-z - Empire State of Mind.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback