Morgoninlägg

Godmorgon!

Sitter och äter frukost och kollar på tv. Börjar om 2 timmar men ska hinna fixa mig också, så det blir bara ett kort inlägg just nu. Imorse när mamma väckte mig så kollade jag ut genom fönstret och såg att det är helt isit på taken runt om vårat hus. Haha, och just nu är det bara 4,8 grader ute! Och det betyder vinterjacka, hahah.

Idag när jag kommer hem ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack, spännande. Hoppas att det är lika snyggt på. Och hoppas att jag får ta vilan idag också.


Min frukost. Fil och cornflakes, 3 stycken delikatess med ost och korv & oboy.
Världens godaste frukost, lovar!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback