Miss you my love

Nu har mamma och Mattias kommit hem. Och de tycker att allt var jättefint som jag köpt, hihi. Alltid lika skönt att få lite bekräftelse, haha. Inatt tänkte jag sova i mamma och pappas säng. Pappa är nämnligen bortrest tills imorgon så jag tar över hans plats för inatt! (och igår i och för sig). Jag har nämnligen fått jättesvårt att sova. Vet inte varför! Det går jättebra att sova om någon annan ligger brevid! Speciellt Jonas. Men ensam som är det jättesvårt.. Fattar inte. Får väl börja äta sömnpiller nu också, hhaa.

Imorgon börjar jag 07:30 så jag ska gå och lägga mig jätte tidigt idag har jag tänkt. Börjar redan bli trött faktiskt.. Jaja, nu ska jag kolla på Sverige matchen med min familj. Ha det så bra så hörs vi senare eller imorgon.

Saknar Jonas jättemycket.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback