Min laptop, bara min!

Jonas smsade mig precis. Min laptop har kommit hem till honom nu! Min bara min egna laptop. Förstår ni hur glad jag är? Äntligen behöver jag inte hålla på och strula med den här sega. Nu får jag en egen, snabb, fin, underbar laptop.

Och han har fått en massa fina nya kläder, dock var de för stora tydligen, haha. Men spela roll. Det är fan en jävligt bra dag idag känns det som.

Däremot så saknar jag Anna. Finns alltid här för dig, det vet du. Min alldeles egna bästa vän <3. Jag vet att jag skriver det rätt ofta, men jag tycker att hon ska få höra det flera gånger om. För hon är verkligen värd det. Du betyder en jävla massa ska du veta.  

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback