Min helg

Sådär, nu kan jag skriva ett litet längre inlägg. Har precis kommit hem ifrån jobbet, min första runda, haha. Det gick bra. Lite kaosartat vid lunchen bara, alla barnen var galna idag och de gick knappt att lugna de.

Tänkte skriva lite om min helg.

I lördags åkte jag och kollade på Sverige-Danmark med Anna. Vi mötte upp Jonas och Kim vid söderstadion! Det var storbildstv och det fanns sånna där värme pelare vid alla borden så jag frös ingenting även fast jag bara hade stumpbyxor. Vi satt och kollade lite och sen började Anna frysa jätte mycket .. Så i pausen knatade jag och Anna iväg till kebab stället i gullmars så åt jag min sena middag där som Jonas bjöd på, tack babe! Och så kollade vi på matchen där istället! När matchen var slut kom Jonas och Kim till gullmars, och Anna åkte till Allam. Jag och Jonas gick och handlade lite gott på 7 eleven och sen åkte vi hem till mig och kollade på film. Mys!


Världens finaste vän! <3


I söndags gjorde jag inte mycket. Var rätt seg, haha. Vaknade upp brevid Jonas - så himla härligt. Och så åt vi lasange och sallad till frukost, super gott. När mamma och pappa kommit hem så hade de med sig fikabröd och så hade de hyrt 3 stycken filmer. Så vi satte oss och fikade med de och sen kollade vi även på Johan Falk (min favoritfilm! Älskar de asså) Det var första filmen som gick på bio för ett tag sedan. Jag och Jonas såg den då men vi kollade ändå tillsammans med min familj. Sen åkte Jonas hem och jag gick och la mig :)
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback