Min dag på stan med slickepott

Hej allihopa.

Har precis kommit hem ifrån stan nu! Det blev en lång runda, haha. Träffade Rebecka vid kvart i 4 och så gick vi och kollade runt lite. Sedan satte vi oss på John chris och tog varsin kladdkaka och te. Pratade en massa skit och bara var glada över att se varandra igen! Och den här gången inte så långt ifrån förra gången, haha. Så vi hade mycket "uppföljare" att prata om. Om ni fattar vad jag menar! Efter det gick vi runt och kollade lite till i affärer. Jag var ute efter en mysig hösttröja och jag hittade tillslut en. Och sedan blev det även leggings (äntligen, mina som gått sönder lite!) och en ny plattång. (jävligt välbehövligt) Just det, Rebecka fick även en 20 års present utav mig och direkt gick hon och shoppade upp de, hahah. 150kr på body shop. Hennes favorit affär! <3

Just det. När jag kom hem så låg det ett paket på min plats! Tokio Hotel skivorna har kommit! Äntligen. Så nu har de, både skivorna och dvderna. Me like! Ska sätta på de på högsta volym snart, tjoho!

Nu ska jag äta min middag. Puss på er!
Juste. Kom på nu! Jag ska börja jobba heltid nu på jobbet, fan vad härligt!!


Lila tröja - H&M 199:-
Leggings - Gina tricot 99:-
Plattång (Babyliss) - Åhléns 399:- (så himla billigt!! fick ävenn 3 års garanti med)
Tokio Hotel Humanoid (tyska och engelska deluxe edition) - cdon.com 189:-
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback