Middag, unga mödrar och inlåst

Ska kolla på Unga mödrar nu. Och ikväll blir det Inlåst igen klockan 21:00 på kanal TV4. Jag och Mattias ska strax göra middag (varma mackor) sen tänkte jag hoppa in i duschen och tvätta bort allt smink osv. Så att jag bara kan gå och lägga mig efter inlåst. Min buss går 07:10 imorgon, men då kommer jag helt perfekt. Och dessutom så slutar jag 15:30 imorgon, så det är skönt. Idag skulle jag egentligen ha slutat 16:15, men fick sluta 15 min tidigare eftersom att resten utav personalen skulle ha möte.

Just det. En utav de små tjejerna inne på min avdelning gjorde ett jättefint armband till mig idag, hah. Sötnosen! Dessutom så är hon jättelik mig när jag var liten. Man får ju inte fota barnen eller lägga ut bilder/namn osv. (vilket är fullt förståeligt!) Men ni kan ju tänka er mig som en mini version, haha.

Bild på armbandet kommer en annan dag. Hittar inte sladden! Typiskt mig..
Puss på er sötnosar. Älskar er och era fin fina kommentarer ♥
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback