Lass uns laufen

Hej allihopa.

Sitter i min säng och har lite ångest. Jag måste nämnligen städa.. Men jag orkar verkligen inte! Haha. Jag är så himla lat, men rummet ser ut som ett bombnedslag och massa glas står och väntar på att bli diskade. Så jag tror minsann att jag måste sätta igång att städa efter att jag skrivit det här inlägget.

Gårkvällen var mysig. Jonas kom till mig vid 17 tiden och då satte vi direkt på Johan Falk. Jag vet inte vad det är med mig, men jag älskar verkligen de filmerna. Skulle kunna kolla på de om & om igen, haha. Så himla bra!! Vi såg iallafall de två senaste som kom ut, National target och Leo Gaut. Blev lite besviken på Leo Gaut filmen, men alla kan ju inte vara lika bra som de andra. Nu väntar jag spänt på de andra två som också ska komma ut!

Hur som helst så gick vi och la oss vid 22 tiden och imorse ringde klockan vid 6. Vi skulle nämnligen åka halv 7. Jonas fick skjuts till tunnelbanan och sen åkte jag och mamma vidare till jobbet. Vi öppnade nämnligen idag :). Dagen gick jättebra. Dock blev det strömavbrott på hela dagiset så vi fick köra på tända ljus ett tag, haha. Jag slutade 15 och då åkte jag hem och nu sitter jag här.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Ska nog bara ta det lugnt och vila ut till imorgon. Börjar 8 då och på onsdag ska vi ha fotografering. Däremot så vet jag inte om jag får vara med på bilden. (Eller rättare sagt om jag vill, haha.) Men jag borde få, är ju heltidsanställd där nu så.

Aja. NU ska jag städa. he-he!
Puss på er sötnosar.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback