Kiss me goodbye

Nu är jag hemma igen och sitter och väntar på maten. Det blir fiskpinnar med ris och remoladsås, mums. Älskar't.

Jobbet gick bra också. Vi var ute med barnen på slutet och jag och en utav de minsta höll på att gunga tills hon började äta sand, haha. Då fick vi gå och torka munnen, sen slutade jag. Direkt efter åkte jag och mamma till en hemlig plats och fixade en grej. Så nu är det klart också! Dock inte allt, men det kommer.

Oj, nu fick vi gäster.
Ha det så bra så länge, puss på er.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback