Inlåst

Sitter och kollar på Inlåst nu på TV4. Har målat naglarna, duschat, noppat ögonbrynen, peelat kroppen + ansiktet osv. Börjar bli lite trött, så ska bli skönt att sova. Sen imorgon ska jag gå upp rätt så tidigt. Ska tvätta håret och så imorgon bitti, måste nämnligen fixa mig på morgonen eftersom att jag inte hinner det innan jag ska träffa Jonas. Hoppas inte barnen kladdar ner mig allt för mycket som de brukar göra bara, hahah.

Det här blir mitt sista inlägg för idag, I guess. Så godnatt på er allihopa och sov så gott! Imorgon kanske jag hinner lägga upp en dagens outfit om jag får till någon bra bild i tid, hah.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback