Hurt

Har ni haft utinvägsinfektion någon gång? Om ni har det så vet ni hur det känns! Det är helt otroligt vad jobbigt det är.. Ont i ryggen, städigt tryck emot urinblåsan, trötthet, svider som F-A-N när man kissar (om det ens kommer någonting!), illamående osvosv.

Har iallafall fått pencilin nu som jag ska äta i 7 dagar. 2 stycken per dag! Har redan tagit en.. Men känner ingen som helst skillnad! :s Jag hoppas att jag orkar jobba imorgon. Kan inte ens gå just nu pga ryggen.. Så jag ligger bara i sängen och kollar på tv, dricker te eftersom att jag har sjukt ont i halsen också (toppen!) och väntar på att Jonas ska komma hit. Min söt plutt och jag ska kolla på Johan Falk filmerna som mamma och pappa hyrde igår. De två nyaste också. National target och Leo Gaut!

Ikväll ska vi äta hemgjord pizza också. Supergott! Och sen ska jag hoppa i säng tidigt eftersom att jag öppnar på jobbet imorgon. Hoppas hoppas jag kan gå.

Puss på er nu!
Love u.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback