How you do'in?

Hej allihopa.

Sitter och kollar på 2½ men med Mattias. Vi försöker få tag på pappa så ska allihopa åka till Sickla och kolla runt lite. I need new stuff! Haha. Hade tänkt att kolla på bland annat detta:

- Nya skor (med & utan klack)
- Fin höst kappa (H&M)
- Nagellack


Kul va?
Aja. Jobbet gick hur som helst bra, jobbar ju bara 4 timmar. Och det går så himla fort.
Igår kom jag hem till Jonas vid 22 någonting, och då hyrde vi den nya Johan Falk filmen och köpte läsk och chips. As gott! Så vi la oss i sängen direkt och kollade. Det var jättemysigt! Ajuste, han har borelia också :o han fick nog en fästing på landet när han var där och jobbade med Marcus för två veckor sedan.. Men nu har han fått pencilin, plutt!

Imorgon blir det bio. Längtar, tjoho.
Kommentarer
Postat av: BELLa

Nej det är Lotta och Carro som är sura över att jag inte hör av mig till dem, vilket inte de gör heller.



Saknar dig med! Vi får som sagt se :D Men det skulle vara jätteroligt! <3

2009-10-01 @ 17:25:03
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*sv:* hihi jaa :D

2009-10-01 @ 18:06:21
URL: http://haidis.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback