Fotografering på dagis

Just det! Idag var det ju fotografering också. Det gick jättebra! Gruppkortet togs ute och jag fick vara med, blev jätteglad. Sedan blev det dags för lite enskilda foton där de små skulle posa lite själva, haha. Vissa hade verkligen gett sig fanken på att inte le utan bara se sura ut, haha. Så då fick man ta till lite knep och tillslut satt de där och garvade som aldrig förr, hahah.

Jag fick dessutom fotografera mig. Tror att de ska ha de på anslagstavlan över personalen! Vill inte ha bilden, fyfan vad den såg ut. Såg bra ut i verkligheten, men idag fastade det inte på bild.. Får ta ett eget & sätta upp, hahaha.

Nu ska jag fortsätta kolla på Arga snickaren.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback