"Welcome to Humanoid city"

Jag är i chock. Jag fattar inte hur de tänker.. 7 konserter i Frankrike och två i Tyskland? What liksom?! Lika många som i  Sverige. Herregud. De är ju fan Tyskland de blev kända i först. Aja! Detta är iallafall Europa Turnén. Och det är inte helt klart om det kommer upp fler datum eller inte. Mysigt att de kommer iht iallafall! Jag hoppas jag får en biljetter bara..

22/2 - Esch Alzette, Luxemburg
23/2 - Rotterdam, Holland
25/2 - Bryssel, Beligen
26/2 - Oberhausen, Tyskland
28/2 - Hamburg, Tyskland
1/3 - Köpenhamn, Danmark
3/3 - Oslo, Norge
4/3 - Stockholm, Sverige
5/3 - Göteborg, Sverige
7/3 - Helsingfors, Finland
8/3 - Sankt Petersburg, Ryssland
10/3 - Moskva, Ryssland
14/3 - Lódz, Polen
17/3 - Lille, Frankrike
18/3 - Lyon, Frankrike
20/3 - Nantes, Frankrike
22/3 - Nice, Frankrike
23/3 - Marseille, Frankrike
25/3 - Turin, Italien
26/3 - Padova, Italien
28/3 - Zagreb, Kroatien
30/3 - Wien, Österrike
31/3 - Zürich, Schweiz
2/4 - Tolouse, Frankrike
3/4 - Genéve, Schweiz
5/4 - Barcelona, Spanien
6/4 - Madrid, Spanien
7/4 - Lissabon, Portugal
11/4 - Rom, Italien
12/4 - Milano, Italien
14/4 - Paris, Frankrike
Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Åååh va ja längtar så otroligt mkt!!!!!!!

2009-10-25 @ 14:53:10
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback