Du får ingen kram

Godmorgon! Har precis tvättat håret och ska strax föna det. Sen ska jag gå ner och äta frukost :). Tänkte skriva en liten rolig grej som en tjej (2år) på dagiset sa igår. Så söt!

Jag: Kan jag få en kram?
Hon: Nej
Jag: Varför inte, då blir jag ju ledsen :(
Hon: Oj.. *ser lite förskräckt ut*
Jag: Haha, nej jag skoja bara.. Men varför får jag ingen kram?
Hon: Det går inte.
Jag: Va, varför inte det?
Hon: Dom är hemma.

Hahah. Så himla gullig! Varför jag bad om en kram var för att jag och barnen hade lite kramstund ett tag på gården, haha. Aja, nu ska jag fixa mig. Puss hej!
Kommentarer
Postat av: elin

haha vilket roligt barn =)

2009-10-21 @ 17:28:26
URL: http://elinrrosen.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback