Rebecka Legnevall

Satt och kollade igenom lite gamla inlägg nyss och hittade en liten rolig grej. Det var nämnligen att Rebecka är den personen jag känt längst och fortfarande ungås med. Vi har ni känt varandra i ca 4 år. (När jag skrev inlägget så var det 3½ år). Hur som helst så tycker jag att det är jätte mysigt, haha.

"Tycker du också om Tokio Hotel?" Haha. Det var det första jag någonsin skrev till dig! Och jag är så himla glad att det är just dig jag skrev till, och inte någon annan. Det var nämnligen så att Rebecka och hennes två kompisar hade varit på Tokio Hotel konsert. (När jag skrev det här så var Tokio Hotel inte speciellt kända så det var därför jag blev så lycklig över att ha hittat ett till fan) Hur som helst så hade de gjort ett team på playahed och Rebecka var den enda utav de 3 som var inloggad, därför skrev jag till henne. Ödet? Haha.

Första gången vi träffades var på din cheerleading uppvisning. Vi hann inte säga så mycket, men jag kommer faktiskt ihåg att jag var nervös! Andra gången var också på din cheerleading och den gången hann vi inte prata någonting heller knappt. Vi hälsade, kramades, pratade ca 1 minut och sen var du tvungen att springa tillbaka till dina lagkamrater, haha. Tredje gången däremot, träffades vi på riktigt. Det var under Tokio Hotel signeringen. Jag smsade och frågade om du ville komma dit och vara med oss så tidigt på morgonen. Visste ju att du skulle komma senare, men tänkte att det vore superkul om du ville vara där med mig innan också. Då fick du ju en bättre plats i kön också! Du kom tillsammans med din bror. (Som åkte hem sedan) Och vi pratade, skrattade x 100, sov under mitt paraply när vi blev som mest trötta, blev nervösa, skrattade lite till, grät efter vi träffat de osv sen träffades vi igen efter några veckor. (jag åkte till Spanien).

Vi hade våran lilla tradition också. Varje fredag sov vi hos varandra, no matter what. Vi var alltid med varandra då! Och dessutom så började vi på kör tillsammans. Så varje tisdag och fredag var det självklart att vi skulle träffas! Och det kändes så himla underbart.

Sommaren 2008 åkte vi till Tyskland tillsammans och såg Tokio Hotel. En gång till tillsammans, men den här gången var det bara du & jag. Rebecka & Ida. Legnis & Barckis. Slickis + slickis. Haha. Orkar inte skriva ner hela resan, haha. Men under konsert dagen så var jag så himla nervös hela tiden. Du lugnade ner mig hela tiden och sa en massa saker som var så himla skönt att höra. Jag trodde hela tiden att jag skulle svimma under konserten, kommer du ihåg? Haha. Gud vad jag tjatade! Men du sa bara "Nej det gör du inte. Du SKA inte bli utlyst. Vi ska se hela Tokio Hotel konserten tillsammans nu!". Sen kom insläppet och jag höll på att spy av nervisitet. Du kom igenom "spärren" innan mig men du väntade. Sen tog vi varandra i händerna och sprang. "Spring inte, spring inte, SPRING INTE!!!" Var ord som vi hörde hela tiden under insläpett. Och sen satte konserten igång! Vi kom ifrån varandra lite under några låtar, men vi hittade tillbaka igen, och tillslut var vi längst fram. Efter konserten gick vi till donken eftersom att jag var tvungen att köpa yoghurt. Jag hade nämnligen ont i huvudet och kan inte svälja utan fil/yoghurt! Haha. Dagen efter reste vi hem igen och däckade båda två på planet. Din mamma satt och läste och vaktade oss, haha.

Tack för att du finns. Du betyder jättemycket för mig Rebecka. Du är ju som sagt den personen jag känt längst och fortfarande umgås med. Är så himla glad över att du stått ut med mig så långt tid! (haha) Vill dela många fler minnen med dig, vännen.

Lite ihopplock ifrån bilddagboken på oss. Haha! Finns fler, men internet hackade.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback