Är jag verkligen så saknad?

Sådärja. Nu har jag nästan precis kommit hem!

Åkte ju till Jonas och var där med honom ett litet tag, vi kollade på tv, drack te och myste lite. Vi hann inte ses så länge, men det var mysigt så länge det varade! :D snart ses vi igen <3. Sen åkte Jonas med mig till Älvsjö eftersom att han ändå skulle jobba nu så jag fick sällskap. På bussen på väg hem bestämde jag mig för att åka förbi jobbet, mamma stängde idag. Var där i ca 45 min, inte så länge men gud vad jag längtar att komma till jobbet imorgon nu! Haha.

I dörren möttes jag först utav ett stort leende av en tjej som inte går på min avdelning, fick även ett "heeej idaaaa!" och när jag gick in i rummet fick jag fler glada blickar, haha. En utav de största tjejerna som går på avdelningen jag jobbar på gjorde ett glädjeskutt, ropade "idaaaa!" och sprang fram och kramade mig! verkar som om jag är saknar på dagiset iallafall. Men imorgon ska jag tillbaka, för en hel dag. Känns skönt och jäkligt roligt!!

Har aldrig haft ett jobb, eller en praktikplats där jag verkligen längtat till. Det har alltid funnits en litenliten tanke att "usch, imorgon ska jag dit igen". Men till och med när jag öppnar klockan 7 på dagiset, tycker jag att det är roligt att gå dit. Det är viktigt att trivas på jobbet, och det gör jag verkligen nu. Skulle kunna stanna där tills jag dör.

Snart är maten klar hoppas jag, är dödshungrig! Pappa ska göra carbonara, fasen vad gott!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback