And we go on

Hej allihopa! Nu är jag äntligen hemma, stängde på jobbet idag - därav sent inlägg!

Idag har jag jobbat igen och dagen har gått jättebra. Alla barnen blev så glada när de såg att jag kommit tillbaka! Haha. Började klockan 9 då skulle vi gå iväg till en park och leka lite med barnen. Sen var det lunch och dags att gå tillbaka! Efter det vilan, lite lek och sen var dagen slut. Det gick hur fort som helst faktiskt, haha.

Imorgon börjar jag också 9 och efter jobbet ska jag in till stan med Jonas. Hihi! Han ska kolla på skor och jag tänkte kolla lite i mina affärer. Har fått min lön nu ifrån jobbet också! Den var lite försenad, men nu har jag den iallafall. 7800! Trodde "bara" jag skulle få 5000 efter skatt, men tydligen inte, hah. Och det här pengarna är bara då jag jobbade 4 timmar om dagen, alltså kommer nästa lön att vara på dubbelts så mycket. (jobbar ju heltid nu), najs va?

Snart är middagen klar sen ska jag hoppa in i duschen. Smörja in mig med brun utan sol (ska köpa en ny ifrån ACO imorgon - min har nästan tagit slut.), peela kroppen, noppa ögonbrynen, måla naglarna och så.


Den är billig och grymt bra! Rekomenderas starkt.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback