All in

Hej allihopa.

Sitter och kollar på tv med mamma och pappa! Åt middag för ca 1 timme sedan, sedan har jag städat mitt rum lite, det såg ju hemskt ut. Men måste bara gå ner med smutstvätten i tvättstugan bara, men det gör jag senare!

Idag har jag jobbar som vanligt. Har jobbar ifrån 12-16, det går så fort när man bara är där i 4 timmar, haha. Idag fick jag ta vilan med de minsta också. Det gick jättebra! Känner mig stolt, haha. Efter jobbet åkte jag hem och då var Jonas hos mig! :D Så vi åkte till globen och kollade runt lite. Jag hittade ett par nya skor, strumpbyxor och nagellack och så köpte Jonas ett par handskar, skitfina. Sen åkte han till Linus och jag åkte hem. Min baby, älskar honom så himla mycket.. Det går inte att beskriva med ord!

Ikväll ska jag kolla på Holywood fruarna, älskar det programmet. Synd att inte Anna är här bara, för då kunde vi kolla tillsammans. Brukar vi ju göra! Väldens bästa vän <3


2 strumpbyxor - H&M 149kr
Skor - Stadium 399kr
Rosa nagellack - Lindex 25:-
Rosa bandet - Lindex 25:-

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback