World behind my wall.

Sitter och äter lunch nu , rätt sen sådan! Men whatever. Äter iallafall nudlar, supergott! Var jättelänge sen jag åt det. Är så himla uttråkad! Men imorgon ska jag på bio med Jonas, Anna och Nico. Vi ska först äta middag tillsammans och sedan ska vi gå och se SAW VI (6). Ska bli kul att se vad den handlar om osv.

Snart börjar EMA 09. Försnacket sätter igång om bara 35 minuter, och sen kommer nog tiden gå fort. Ska bli spännande att se Tokio Hotels uppträdande också! Tycker iallafall att de har valt en passade låt att uppträda med. I år är det nämnligen 20 år sedan Berlin muren föll , och Tokio Hotel uppträder med World behind my wall. Passande va? Haha.

Aja, ni får ha det så bra så länge.
Och en trevlig kväll om vi inte hörs något mer idag.


Bild 1 - Frukosten igår. Bild 2 - Mina j*vla piller. Ser skitliten ut! Men den är enorm. Bild 3 - Nudlarna + datan.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nu har jag kollat din blogg..fin! :P

2009-11-05 @ 16:07:07
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: Terror

sv: jo, har haft en bra dag trots att jag lyckas försova mig, :D själv då?

2009-11-05 @ 16:59:14
URL: http://terrors.blogg.se/
Postat av: M O A O H L S S O N

sv; jadå, eller ah är sjuk men annars okej :) durå?<3

2009-11-05 @ 18:59:08
URL: http://moaohlsson.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback