World behind my wall

Har precis duschat och smörjt in mig med min brunkräm. Den bästa som finns! Så jag är lite brownie, haha. Jonas åkte för någon timma sen, men han kommer förbi en snabbis senare efter att han varit hemma hos sin pappa. Tror inte att han sover här eftersom att jag ska upp så tidigt, och då blir det bara jobbigt, haha.

Hur som helst så var gårdagen jättemysig. Jonas kom till mig vid 22 tiden och då hade han med sig chips, dipp och cola! He know's what I want, hahah. Tyvärr hade han inte lyckats hyra Johan Falk filmerna, men han hade varit och försökt på två olika videobutiker och kollat om de fanns där , sötnosen. Så vi satte på en annan film på min fina nya stora TV! Lovely.

Idag är det fars dag. Grattis pappa, världens bästa föralltid. Jag och mamma har stått och gjort pannacotta som vi ska äta till efterrätt, mums. Så ikväll blir det bara lite myskväll och sen ska jag lägga mig tidigt eftersom att jag öppnar på jobbet imorgon. ÄNTLIGEN får jag jobba igen, har längtat så mycket! Nu är jag äntligen frisk.

Letar fortfarande efter sladden till digitalkameran .. Men den är spårlöst försvunnen , haha. Tror att den är hos Jonas eller nåt. Aja, nu ska jag föna mitt fina hår. Ha det bra så länge alla fina läsare.
Kommentarer
Postat av: Lisa

Nya look a likes titt som tätt :)

2009-11-08 @ 18:24:45
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback