Vissa läsare har inget liv.

Bläddrade tillbaka i mina akriv för kommentarerna och hittade en massa söta kommentarer jag fått under tiden jag har bloggat. Och dessutom hittade jag en del tråkiga kommentarer ifrån någon/några patetiska läsare. Här är en utav de:


Tycker det är så himla tråkigt att folk verkligen inte har något bättre liv än att kommentera min blogg med sånna här meningar. Haha, det är skrattretande!

Men jag vet ju faktiskt vem personen är nu.
Det finns ingen vidrigare person än dig. Vem har gett dig rätten att skriva något sånt här till en annan person? Men .. Jag vet ju att du bara är avundsjuk på mig och Jonas. Det märks så tydligt!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback