Till farmor och farfar.

Nu ska vi åka till farmor och farfar. Det var jätte länge sedan vi träffade varandra! Så det ska bli roligt att träffa de igen. De är verkligen världens bästa farmor och farfar i hela universum. Tror alla vi barnbarn (jag, Mattias + våra kusiner) har haft en underbar barndom mycket pga de.

Tar med mig kameran så får ni se lite roliga bilder sen eller någon annan dag.
Kärlek till alla sötnosar. ♥ (utom grisarna, eller ska jag skriva svinen så att inte alla hoppar på mig igen? hahaha)
Kommentarer
Postat av: Ida

de kommer från FRIGGS och heter B-komplex.

går att köpa på hälsokost, apoteket eller mataffärer som typ ICA :p 150tabletter för typ 80 spänn ^^

2009-11-29 @ 13:54:09
URL: http://nigels.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback