Ta bort bloggen?

Jag suger på att uppdatera! Och egentligen orkar jag inte skriva nu. Är sjuk - igen! Alla barn bara smittas, haha. Men det är världens underbaraste jobb ändå! Funderar på att ta bort min blogg, eller göra den privat - så kan inte alla läsa. Iallafall så tänkte jag berätta om hur min helg varit!

I fredags träffade jag Jonas inne i medis. Han skulle kolla på ett par skor som han köpte sen, superfina! Sen åkte vi hem till Jonas och åt middag, efter det kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till mig. Gjorde dipp och åt det med chips och kollade på film och hade skitmysigt :) efter ett tag hörde Danne av sig och då åkte vi hem till Jonas igen och träffade honom en stund, sen gick vi och la oss.

I lördags vaknade vi halv 3, haha. Sovmorgon! Och åkte direkt till Farsta där Jonas hämtade ut sin mobil, och sen åkte vi till farmor och farfar eftersom att vi var bjudna på middag dit! Vi åt skitgod lax och sen blev det efterrätt, mums. Sen åkte vi till skogskyrkogården med mamma, pappa och Mattias. Först gick vi till min mormors grav och tände ljus och sen till Jonas farmor och farfars grav. Super fint hos bådas var det <3. Sen åkte vi hem och efter ett tag kom Anna. Vi kollade på nån skräckis och sen åkte hon hem :)

Idag vaknade vi rätt sent, och Jonas var nästan tvungen att åka direkt när vi kommit upp eftersom att han skulle på bajen matchen! Och efter det har jag bara tagit det lungt. Får se om jag går till jobbet imorgon! Hoppas jag kan jobba, vill inte vara sjuuuuuuuk! Det suger så hårt och är så himla tråkigt.

Aja nu är maten snart klar, potatis & purjolök soppa - en utav mina favoriter! Yey. Ha det bra så länge. Puss på er.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback