Svar på era frågor. (del 1)

1. Lollo frågade:
favoritparfym?
Svar: Min favoritparfym är escada magnetism. Tycker den luktar grymt gott!

2. Louise frågade:
favorit film?
ett av dina bästa minnen ? :)
Svar: Några utav mina absoluta favoritfilmer just nu är alla Johan Falk filmer. Ett av mina bästa minnen är när jag och Jonas blev tillsammans. (Nyår 07-08)

3. Sandra frågade:
Fin blogg du har! Kan ju slänga in en fråga också medans jag ändå läste att du hade frågestund: Hur kom det sig att du började blogga? kram
Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! Jag började inte blogga av någon speciell anledning. Tycker väl att det kommer vara kul att kolla tillbaka på senare om jag slutar blogga.

4. Maariawh frågade:
Hur många besökare har du ungefär per dag?
Vad tycker du om min blogg? ^^
Svar: Hmm.. Besökarna varierar lite beroende på hur mycket jag uppdaterar. En vanlig dag ligger det på ungefär 200 stycken. Din blogg har jag inte varit inne på förut, så jag kan inte uttala mig om det, hah.

5. Emelie Vendela frågade:
Favoritplagg?
Favorithobby?
Favoritmaträtt?
Fin blogg!
Svar: Först och främst, tack så mycket, vad glad jag blir! Jag har inte något riktigt favoritplagg egentligen, men om jag måste välja något så får det nog vara alla mina leggings jag har! Min favorithoppy - pojkvännen, shoppa, fika, vänner osvosvosv. Finns så himla mycket roligt man kan göra ju! Min absoluta favoriträtt är tacos, inget snack om saken, haha. Det är så himla gott och jag tröttnar verkligen aldrig på det.

6. Klara andersson frågade:
Hur länge har du och din kille varit tsm och vem är en modeikon för dig? :)
Svar: Jag och Jonas har varit tillsammans i ca 1år och 9månader. En modeikon för mig är bland annat Mary-Kate och Ashley Olsen. De har varit några utav mina favoriter sedan många år tillbaka. Förut hade jag affischer på de tapetserade över hela väggarna, haha.

7. Marie frågade:
Hur gammal är du?
Svar: Jag är 19 år gammal.

8. Emma frågade:
Vad har du för intressen?
Svar: Fika, vara med pojkvännen, vännerna, familjen, shoppa osv.

9. Therese frågade:
tjänar du pengar på bloggen?
vad är roligast att skriva om?
vad drar mest besökare?
Svar: Jag tjänar inga pengar på min blogg. Jag tycker att det är jätteroligt att skriva om nästan allt egentligen, haha. Vissa dagar skriver jag mer om kläder, och andra mer om min vardag. Det som drar mest läsare är självklart inläggen om mode, musik, kändisar osv.

10. Emma frågade:
Vad går/gick du för gymnasium och vilken linje och så ?
Svar: Jag gick i Enskede gårds gymnasium. Inriktning bageri - konditori. Vilket jag ångrar! Känner inte alls att jag vill jobba med någonting utav det. Antar att jag tröttnade på det under gymnasiet.

11. Moa frågade:
Framtidsplaner? Vad vill du jobba med? osv...=)
Svar: Jag har inte så många framtidsplaner. Vill bara vara lycklig och leva ett bra liv tillsammans med mina nära och kära. Jag skulle vilja jobba med rätt så mycket. Just nu vill jag helst jobba som förskollärare, skulle vara grymt kul! Även frisör eller make up artist.

12. Elli frågade:
Vad är du rädd för ?
Svar: Haha. Vart ska jag börja? Jag är rädd för skitmånga saker tyvärr .. Mörker, jordens undergång, spindlar, svininfluensan (& sprutan), att jag eller någon i min närhet ska bli sjuk och dö/få någon allvarlig sjukdom. Tror vi stannat där, annars får jag hålla på och skriva hela natten!
Svar:
Kommentarer
Postat av: sandra

Tre år tror jag =). ska du se dom live?

2009-11-16 @ 21:28:05
URL: http://enlitensandraa.blogg.se/
Postat av: amra

Sv: Tja! Tack det samma, aa jättegärna ;)

2009-11-16 @ 21:30:29
URL: http://amraoajla.blogg.se/
Postat av: L I N A

Sv: Nu lägger jag till dig :D

2009-11-16 @ 21:57:21
URL: http://liinaab.blogg.se/
Postat av: sandra

fattar inte hur man får upp den där " följ mig i bloglovin" :S

2009-11-17 @ 00:17:46
URL: http://enlitensandraa.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback