So she took her love

Jag vet. Jag skrev att jag inte skulle skriva förns bloggen är helt färdig designad, men jag har så himla tråkigt och är rastlös, sur på mig själv osv. Så jag kände att jag ville skriva av mig.

Lyssnar på musik, silversun picups - lazy eye. Så himla bra! Sök på youtube om ni inte har hört den (jag pallar inte lägga in den i det här inlägget, hah). Idag har jag varit inställd på att ta den där svinis sprutan hela dagen. Varit skitnervös och allt! Men sen ringde mamma och kollade om det fanns kvar vaccin, och det gjorde det tydligen inte! Men vi tog bilen ändå för att kolla vart det låg osv, och jag lovar, det var minst 4 meter kö. VEM FAN ORKAR?! Jag hatar att det är sån j*vla hysteri kring den här värdelösa sjukdomen.

Igår kom Jonas hem till mig och sov och vi hade det jätte mysigt :) måste bara säga att - jag har världens bästa pojkvän! Aja, nu ska en tjej fortsätta fixa min design, så vi hööörs senare eller nåt. Puss på er

Äkta vänner växer inte på träd. Är så glad jag har dig hjärtat
I'll never let you go! Saknar dig bästa vän. Min alldeles egna solstråle!
Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; Jo jag med.. Har hur mycket i skolan som helst just nu och det tar kål på mig ;( hur hittade du min blogg? :D

2009-11-24 @ 18:08:57
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha 4 meter? det är ju ingenting!! I örebro är det 500 meter varje dag, folk är som galna. Jag skulle bli överlycklig om det bara var 4 meter, haha!

2009-11-24 @ 18:11:09
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Veronica

SV: Nu har jag lagt till dig. :)

2009-11-24 @ 18:27:30
URL: http://fewie.blogg.se/
Postat av: bff

älskar dig mest min cutiepie <3

2009-11-25 @ 14:13:29
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback