Skönhetstips: 18 saker du bara måste ha!

Har satt ihop en liten lista på skönhetsprodukter som jag tycker är ett måste att ha i badrummet respektive handväskan. Enyoy!

12 skönhetsprodukter du måste ha i ditt badrum
Oavsett hur litet badrum du har är de här tio skönhetsprodukter du inte klarar dig utan. Läppcerat, mascara, ögonskugga, eyeliner, rouge, foundation, puder, underlagskräm, ansiktstvätt, plattång, hårfön samt en (eller fler) nattcreme.

6 skönhetsprodukter du måste ha i din handväska
Funderar du på vad som ska vara i handväskan när du går på fest? Här får du tips på sex skönhetsprodukter du inte bör glömma att ta med dig: bas, rouge, makeupborste, läppcerat, nagellack och hårborste. Får du inte plats med alla dessa saker bör du fundera på att köpa en ny handväska.

Håller ni inte med?
Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha nej så menar jag verkligen inte. Haha. Min blogg handlar om look a likes, och DU kan skicka in en bild på dig själv så letar jag upp DIN tvilling :) Många läsare har gjort det :)

2009-11-08 @ 18:42:35
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Lisa

[email protected] :)

Skriv med din bloggadress i mailet också :D

2009-11-08 @ 18:54:18
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg ! :)

2009-11-08 @ 19:05:11
URL: http://linneeab.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback