Sammanfattning

Egentligen orkar jag faktiskt inte skriva! Men känns elakt att bara "lämna" mina ca 200 läsare per dag bara sådär, så jag tänkte tala om för er vad jag har gjort de senaste två dagarna eftersom att jag inte har skrivit nåt då.

I måndags jobbade jag ifrån 07:00-15:00. Direkt efter jobbet åkte jag hem och sen åkte jag och mamma till Farsta en snabbis. Köpte en ny skitsnygg vinterjacka för bara 400kr istället för 799kr som den egentligen kostade. Jag hade nämnligen presentkort i hela farsta och mamma hade 20% rabatt som jag fick utav henne, tack! Sen åkte vi till BEA och handlade lite mat och jag köpte chips och dipp till mig och Jonas eftersom att han skulle komma efter middagen. Vi åkte även och hyrde båda de nya Johan Falk filmerna som har kommit ut, så nu har jag och Jonas sett allihopa!! Fan att de inte finns fler delar bara .. Mina favoritfilmer ju. Hur som helst så blev det donken till middag också, haha. Så himla gott. Efter middagen kom som sagt Jonas och vi la oss i sängen och kollade på filmerna sen åkte han hem eftersom att jag skulle upp tidigt.

Igår, tisdag, jobbade jag 08:00-16:30. Efter jobbet hoppade jag på bussen som Jonas satt på och så åkte vi hem till mig. Skulle nämnligen hjälpa honom att plugga! Efter att vi ätit middag gick vi till BEA och där köpte vi julmust eftersom att båda var jättesugna på det, haha. Jag köpte även två stycken filmer: I hennes skor och Den dar Mary för endast 79kr! Billigt och bra. Och sen köpte vi en present till Jonas mamma eftersom att hon fyllt år. Sen gick vi hem och kollade på Den där mary och så somnade vi båda.

Idag började jag 09:00 och har jobbat fram till 17:30. Dagen har faktiskt gått jättefort! Efter middagen ska jag duscha och sen ska jag lägga mig och kolla på I hennes skor som jag köpte igår. En kort sammanfattning fick ni. Nu orkar jag inte skriva mer.

Puss på eeer!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback