Nu var det jul här i vårt hus ..

Hahah. Som rubriken lyder! Är det vinter och jul nu? Det snöar ju faktiskt lite utanför fönstret .. Dock inte mycket, och det kommer heller inte hålla i sig enda tills julafton & nyår. Det har ju inte ens hunnit bli ett litet lager på marken, mer än lite vitt på taken!

Jag gillar julen. Jag tycker det är mysigt att tända ljus, baka pepparkakorna och lussebullarna, (dricka glögg, hihi!), ta in julgranen och klä den, äta julskinkan. Men - jag gillar inte snön. Jag vill egentligen ha sommar, året runt. Varmt och skönt, bli brun, bada, sola osv. Men man kan ju inte få allt här i världen! Och för att uppskatta sommaren lite mer, så har vi julen!

Sommar VS Vinter
Vilket väljer ni?

VS
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback