Nu kankse ni förstår vad jag menar?

Nu är jag hemma och har ätit middag.

Har varit och jobbat idag, vilket ni antagligen förstod eftersom jag inte har uppdaterat på hela dagen. Skulle egentligen inte ha gjort det, men sedan blev det så tillslut ändå. Känner nu att jag egentligen skulle behövt vara hemma och ta det lungt, sovit ut och så. Är helt slut och känner av halsen igen, blir så himla trött på det här!

Vi får se om jag är hemma imorgon, men jag hoppas att jag mår bättre. Det var jätteskönt att komma upp och duscha och sminka sig igen förresten, haha. Och se lite anständig ut!

Har förresten fått en massa kommentarer om förra inlägget  (fast som är skickade i inlägget innan eftersom jag stängde av kommentarsfunktionen) Och vem nu "Anonym" är som skrev såhär:

SVAR PÅ TAL: Säg mig. Varför är jag larvig när jag skriver att jag inte vill dela med mig av mitt liv till vissa personer? (Som t.ex. sånna som du!) Om jag inte tål kritik? Hm .. Jo, jävligt bra. Tackar som frågar! Och nej, du är en idiot och du är larvig eftersom att du inte ens vågar skriva ut ditt namn ditt fege fan.

Nu är jag så irriterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har lust att springa och hoppa på nån!
Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: Är det inte jobbigt att inte träffa sin kille? ;P hah jag skulle inte palla sånt..

Haft en bra dag annars? :) KRAM

2009-11-18 @ 19:05:23
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Cajsa

ang. den elaka kommentaren du fick!



Slösa inte energi på sådant. Jag vet att det är så himla tråkigt och irriterande, för internet är ju den plats då man trycka ner folk bäst. usch ja!

Tänk såhär, att personen som kommenterade inte ens är värd att du blir irriterad på han/hon. Så brukar jag tänka (även om jag också blir sjukt irriterad ibland!!). Kram! :)

2009-11-18 @ 20:56:38
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: Hanna - blue like ice

usch vilken jobbig person?



kram

2009-11-19 @ 21:00:46
URL: http://bluelikeice.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback