Nu är mamma vaccinerad

Nu är mamma vaccinerad emot svinis. Hon var iväg och fixade det tidigare idag, och tro det eller ej - men det var ingen kö dit hon gick! (kors i taket). Hon ville att jag också skulle åka upp och vaccinera mig , men eftersom att jag ska på bio imorgon och vi redan har köpt biljetterna så gjorde jag inte det. Jag kommer ju bli sjuk om jag tar den! Man måste tänka lite praktiskt, haha.

Orkar inte skriva så mycket nu. Jonas är på väg hit , mys! Han och Marcus har en hemsida som jag ska hjälpa de med .. Jag och mina skillz med datorer och html koder liksom, haha.

Imorgon börjar jag klockan 09:00, men ska gå och lägga mig skit tidigt eftersom att jag mår illa och har sjukt ont i huvudet, blää. Det suger! Ha det så bra så länge allihopa. Lägger upp bilder ifrån de senaste dagarna någon annan dag, orkar inte just nu!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback