Mys hos farmor och farfar

Im home.

Har precis kommit hem ifrån farmor och farfar nu. Var jätte mysigt! Vi hade lite advents fika och jag, farmor och farfar drack glögg! Sen fick vi pepparkakor, och massa gott som farmor hade bakat. Vi var där i ca 2 timmar och sen lånade vi farfars bil också, så jag och mamma har bil imorgon när vi öppnar på jobbet.

Fick testköra den lite och fan vad kul det är!! (dock känner jag ingen stress att börja köra, jag har hela livet på mig..) Fick dock motorstopp hela tiden, haha. Måste hitta dragläget, eller vad det nu heter. Men men, det var kul att testa igen.

Här får ni 3 stycken bilder, tagna nyss.

"Be my mirror, my soul"
Puss på er
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback