It's starting

Woho! Jag har fått en stooooor TV av Kjelle & Maud (tack tack tack!!) så nästan hela eftermiddagen har jag städat och fixat i mitt rum så att den ska få plats, hah. Den är helt perfekt och har kommit på plats nu!! ÄLSKAR DEN! Så nu äntligen är även min mini tv borta, haha. Har fått in alla kanaler och fixat ljudet (som förövrigt också är helt perfekt och grymt).

Igårkväll var jag ju med Jonas, Anna och Nico! Vi åt först middag hemma hos dom. Det var jättegott! Sen kollade vi på idol och efter det var det dax att åka in till stan och gå på nattbio. Vi tog bilen och parkerade utanför Rigoletto, helt perfekt. Det var helt stört mycket folk där inne, och popcorn kön var helt otroligt lång .. Så vi gick in och tog våra platser och vänatde lite tills folket hade kommit in igen, och gick och köpte popcorn sen .. Smarta som vi är, haha.

Bion var iallafall grymt bra.
(Saw VI) Det hände någonting hela tiden, så det var aldrig en "lugn stund" haha. Jättebra verkligen. Tycker den här filmen var den bästa utav allihopa!! Efter bion fick vi skjuts hem till Jonas där vi gick och la oss direkt.

Snart ska jag äta middag och sen efter ett litet tag så kommer Jonas hem hit och ska sova här. När han kommer har jag tänkt att vi ska gå ner till BEA och handla lite gott till ikväll , och kanske även gå och hyra film. Skulle vara skitkul att se de nya Johan Falk filmerna som har kommit!!

Imorgon är det fars dag! Och jag skulle egentligen ha köpt en present till pappa idag, men jag hann inte. Så imorgon ska jag och Mattias åka och fixa det. Nu ska jag fortsätta kolla på The hills! Ha det så bra så länge ..


Igårkväll innan bion.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback