Frukostdax

Godmorgon!

Har varit uppe 1 timme ungefär, och snart får jag äta frukost! Man måste tydligen passa tiden och maten så att det passar ihop till antibiotikan, haha. Antingen får jag ta den 1 timme innan måltid, eller 2 timmar efter. Så snart ska jag gå ner och göra nåt gott. Är super sugen på rostat bröd med ost och marmelad och te. Fan vad gott! Men jag tror inte att vi har något rost bröd, haha. Så det får bli något annat.

Lyssnar just nu på Darins version utav Viva la vida. Har ni hört den? Tycker han gör det grymt bra faktiskt! Är inte ett fan av honom, tycker oftast att hans låtar suger .. Men den här var riktigt bra!

Aja nu ska jag ner och kolla vad jag kan äta.


Mysiga frukostar!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback