Folk är inte mänskliga längre

Åh, shit vad jobbigt det ska vara ibland och driva en blogg.

Jag kan inte bestämma mig för att lösenordsskydda min blogg - eller inte. Det finns nämnligen människor som jag inte vill ska ta del av mitt liv. Människor som är idioter och inte har ett bättre liv än att bry sig lite för mycket om mig, mitt liv och mina nära och kära - utan att de ens känner oss! Det är synd, om dem, dig, den, det. Jag tänker inte skriva några namn - för de personerna/personen vet nog redan att jag syftar på de/den.

Trots det så vill jag inte gömma undan bloggen helt .. Det är flera som har klagat på att jag sätter den i "skydd" - haha. Vilket trots allt är kul, det visar att det finns människor som verkligen bryr sig och inte bara de som vill snoka runt som detektiver bara för att de inte är nöjda med sitt eget liv.

OM (jag säger om) jag sätter lösenord på min blogg så kan ni mejla [email protected] och fråga om lösenordet. Jag kommer inte lämna ut de till vem som helst. Har redan tänkt ut vilka jag vill ge lösenordet till isånnafall. Men jag märker att lösenordet sprids - byts det direkt eller så raderar jag bloggen helt.

Jag skapade min blogg för attha en offentlig dagbok. Där jag ville dela med mig av det roliga i mitt liv. Det jag tycker om, det jag vill osv. Inte för att bli påhoppad av folk som bara vill förstöra - så jävla tråkigt.

Jag stänger av kommentarsfunktionen på det här inlägget.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback