Bihålsinflammation

Hej allihopa.

Har varit hemma idag bara. Fortfarande sjuk! Men idag har jag ingen feber, skönt! Däremot så har jag skitont i bihålorna så jag har bokat tid på vårdcentralen imorgon. Han i telefonen tyckte nog att det lät som att jag hade det efter allt jag berättat om hur jag kände mig osv.

Jag hoppas verkligen att det är det jag har, så att jag kan få pencilin och bli frisk igen! Har ju varit sjuk tillräckligt länge nu, haha. Hoppas bara inte att de måste spola igenom näsan, då säger jag fan till att de måste söva ner mig först! Skulle aldrig klara av det alltså, haha.

Aja tänkte ladda upp lite bilder ifrån helgen.


Översta raden:
Hos Jonas i onsdags förra veckan - I fredags innan jobbet - I lördags hos Jonas
Nedersta raden: Jonas farmor & farfars grav - Min mormors grav - En bild bara för att visa att jag blivit brun, ha! Syns grymt mycket bättre i verkligheten dock :)


Kommentarer
Postat av: FridahCharlotta

** Jaaa, haha :D:D nej, men ajdå ;/.. tråkigt !

2009-11-02 @ 17:33:28
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FridahCharlotta

** För tidningen Signerat Ung, ! En tidning vi startat upp genom skolan!! :)

2009-11-02 @ 17:48:10
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback