Always

Heeej alla sötnosar.

Nu är jag hemma, tjoho. Har jobbat och det har gått bra! Mår illa som fan, så ska bara vara hemma och ta det lungt. Öppnade iallafall klockan 07:00 och jobbade till 15:00 sen. Åkte hem och sen kom Jonas en snabbis! Han ville låna pengar och så skulle han lämna min bettskena som jag har hos honom, men han glömde den - så han måste tillbaka hit sen! tjoho, min älskade prins, haha.

Imorgon börjar jag 08:00 och slutar 16:30 och efter jobbet ska jag och mamma iväg och vaccinera oss mot svinis! Om det finns vill säga, haha. Är redan lite nervös, uschusch!

Nej nu ska jag försöka fixa och trixa med lite koder till bloggen.
Ha det bra så länge! Laddar upp lite snygga bilder senare.
Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har tjejen! besök min blogg, där jag delar min vardag, mina tips och framför allt mina fotografier! :)

2009-11-23 @ 16:51:16
URL: http://oscarjphoto.blogg.se/
Postat av: bff

har försökt att få tag i dig flera ggr idag... vad hände med våran fika? <3 :(

2009-11-23 @ 18:56:40
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback