vattenpipa + plugg

sitter och pluggar med Jonas nu. Och Anna är här och hon ska sova här!! :D Det var så jävla länge sen vi sågs, men nu är hon är. iih. Jonas håller på att fixa vattenpipan vi fick utav Anna och Nico. Det blir coca cola smak nu! :D Nej nu ska jag vara social.

Imorgon är det skola och då ska min bästiiis följa med för jag börjar 12:20 och hon halv 3.
Puss på er.

Btw. Fan vilket härligt väder det är! Jag ska be till Gud varje dag från och med imorgon för att det ska vara sol på våran student. Det är ett måste, annars förstörs hela dagen känns det som.. Jaja, simma lungt! <3

Just nu! :)



Bilder ifrån i helgen:

Inne i stan.

Igår. Våra chips, gurkor, dipp, godis och saft. Även alla mina mediciner för pollen på sidan. Grymt!

Min och Jonas vattenpipa! :D

Daniel och Victoria i Globen (y) Grymt
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback