tisdag

Sitter och kollar på klänningar till studenten. Känner lite stress inför det där nu alltså, men det löser sig.. det gör det alltid. Dagen har varit slapp. jag åkte först till tandläkaren och sen direkt till Bakgården för att kolla mitt schema inför sommaren. såg väll rätt okej ut.. Däremot så är lönen inte den bästa har jag hört. men det löser sig också! Efter det åkte jag till Farsta centrum och kollade runt lite eftersom att det var så långt tid kvar tills jag skulle börja. Kollade lite på några klänningar, men hittade dock ingenting. Alla är så tråkiga, jag vill ha en klänning som sticker ut lite.. sen bar det av till skolan och religionen. Där körde Stina nån lek, ganska rolig :) och sen efter det var det livsmedelsteori där jag och tove fick göra tårtor till kjell för att han behövde de. Slappt! Hämtade F och lämnade honom på kalaset och sen direkt hem och nu är jag här.

har inte så mycket mer att skriva med tanke på att det inte hänt så mycket idag.
Imorgon ska ja träffa Rebecka! :) <3 Ciao.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback