that's just the way it is

Nu har jag precis fixat mig iordning för sängen. Har suttit och kollat igenom alla era frågor som ni skrivit under frågestunden. Hittills är det 70 frågor! Inte så pjåkigt kära läsare. Fixade förresten Daniels blogg idag lite snabbt i skolan. Den är dock inte klar på lååånga vägar, men jag hann inte så långt. För att kolla på den så klickar ni här

Imorgon ska vi städa i bageriet och jag är bergis på att inte så många kommer att kolla. Dåligt, varför ska jag städa deras del för? Menmen, vill man vara duktig så går man tycker jag. Annars är man bara jävligt lat.

Idag har jag även slagit rekord. Mina unika läsare är idag klockan 22:04 uppe i 95 stycken! Helt stört kul. Hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den :).
Kommentarer
Postat av: isabelle

Såklart :) kul med mkt läsare :D

2009-05-28 @ 22:19:46
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: isabelle

Ja den har jag gjort i skolan :)

2009-05-28 @ 22:29:34
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Nikolina

grattis sötis! :D

2009-05-28 @ 22:30:56
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback