Nytt fall av svininfluensan i Sverige.

Läste precis på Aftonbladet.se att det har kommit ett nytt fall utav det här äckliga viruset till Sverige. Så.. Är det bara jag som vill isolera mig nu? Aldrig mer gå ut. Stanna inne och gömma mig under sängen? Usch, jag tycker sånt här är så himla läskigt. När jag fick reda på att man kunde dö utav de, så fick jag ont i magen i ca 3 timmar tills jag hörde att de "bara" var gamla och folk som hade fel på hjärtat som kunde dö utav den. Dessutom är det ju tydligen bara som en vanlig influensa.

Men fy. Jag vill ändå inte ha den! Och inte att någon i min närhet ska bli sjuk utav det här jävla viruset heller. Försvinn!

Om du vill läsa mer om artikeln, klicka här
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback