Norge = bästa bidraget for sure

Im in love with a fairytale! Fan vad grym låt. Åh, och jag är lite norsk. Lätt att jag tycker att det var rätt låt som vann. Nu ska jag och Jonas kolla på tv, äta chips osv. Puss på er! Och sorry för dålig uppdatering.. Men på måndag har jag världens största och tråkigaste prov. Så varje ledig tid går åt till att plugga. Som tur är, så är det det sista provet. (om jag inte får IG och måste göra omprov..)

Och Nico, glöm inte att du är skyldig mig & Jonas 100kr. HAHAH :D

Btw. Vilket härligt väder det har varit idag! Strålande sol, klarblå himmel och trevligt sällskap av älskling hela dagen. Dessutom är sommaren här, jag tar studenten om 2 veckor och 1 dag, jag har världens bästa vänner och familj. Åh vad livet är underbart.

Jaja, love! Ciao <3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback