idag blir det grönan och skansen

Ligger i jonas säng nu och ska gå upp och duscha och fixa mig. Jonas ska övningsköra igen  :) Det var egentligen meningen att jag skulle sola under tiden då. men det hinner jag inte eftersom att vi ska till Skansen med Leo och Amanda. sen ska vi kanske en snabbis till grönan. fatta kul! ahha. underbart. vi ska ha med oss matsäck och allt, fan vad mysigt! bilder kommer tas kan jag lova. var så länge sen jag var på skansen asså, och för att inte prata om grönan.

igårkväll var vi hemma hos leo och städade. fy fan, ett utav rummen är helt skabbiga. finns inte ord! + att ett bord har gått sönder och en stol och de är fett dyra, så de som förstört får antagligen betala. inte mer än rätt när de är gamla antika grejer som inte går att få igen. iallafall, vi låg och kollade lite på tv och käkade godis. sen kom amanda med idén att vi skulle spela tecknet. hahaha! kommer ni ihåg det? så jävla klockrent asså. det var skitroligt.

jaja nu ska jag gå upp och duscha, sminka mig och äta frulle. Ciao<3

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback