choklad

Har precis kommit hem ifrån Saltsjöbaden och chokladprovningen. Min dag har varit helt underbar!

Jag vaknade brevid min söta pojkvän, gick upp och tvättade håret. sen gick Jonas till skolan. Jag fixade mig och sen gick jag till skolan jag med, haha. Som jag skrev i det tidigare inlägget så var det inget möte med Kobia, utan det blir imrogon klockan halv 2. Hur som helst. Till lunch åt jag donken med Daniel, Bella, Carro, Emily och Jossan. (känns skönt att det är lungt igen.) Vi drog till Globen eftersom att det var fisk och ingen var speciellt sugna på det, haha. I Globen köpte jag en ny mascara och ett puder eftersom att mitt var slut. Välbehövligt! Nu ska jag bara kolla på en liten vit väska till studenten, sen är allt klart. Känns skönt!


Jag köpte den här mascaran. Har hört att den ska vara bra! :) Vad tror ni?


Efter donken och Globen åkte vi till Slussen och tog saltsjöbanan till Saltsjöbaden. Var där i kanske 3 timmar då vi hade chokladprovning och fick kolla runt lite på Vår Gård som stället hette. Det var ett jättefint ställe. Mycket gamla saker! Och det spökade tydligen där, scary. Haha.

Här är bilder ifrån dagen:

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den är skit bra, jag har den också! :D



Pusspuss

2009-05-28 @ 19:50:06
Postat av: eemma

mascaran är superbra! :)

har den jag med! :)

2009-05-28 @ 22:19:45
URL: http://emmzih.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback