torsdag

Sitter och äter tacos.. Igen! hahaha.

Praktiken idag gick superbra 8) hade lika kul som igår! Idag fick jag bland annat göra:
- Hallon tryffel! (såååå god.)
- Lite olika matbröd
- Hallongrottor
det är typ det jag kommer ihåg just nu, haha. Älskar mina arbetstider! (y) Imorgon ska jag och Maria få göra lite kondis, det ser jag fram emot!! Och en dag kvar till helg, woho!

Efter praktiken var jag vid min mormors grav (som jag skrev igår). Jag tänkte mashaller och försökte tända ett ljus och sätta i en lykta. Men jag försökte att tända, jag över driver inte, säkert 20 gånger och tändstickorna jag hade med mig bara försvann, hahah. När jag skulle gå ut ifrån kyrkogården så började solen lysa och det började blåsa emot mig. Tror att det var min mormor :) eller jag hoppas det!

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Får se vad som händer :)

Bilder ifrån idag:

Marias och min frukost. Macka, bulle och varm choklad! :)

Min mormors fina grav :) (hennes namn står på andra sidan utav graven.)
Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen fy för bilden på mig! :-b

2009-03-05 @ 15:44:30
URL: http://mariasy.blogg.se/
Postat av: ardiana

är redan medlem där :)

2009-03-05 @ 18:19:20
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: alexandra







men åh blev hungrig nu!





2009-03-05 @ 23:58:56
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback