torsdag - snart freeeedag!

idag var praktik igen! idag fick jag göra det här:
- hmd bröd
- hallontryffel
- doppa biskvier
- dekorera mazarin tårtorna jag gjorde igår
- lägga ut bröd och frallor i butiken
aa det är det som jag kommer på nu. haha! dagarna går så himla snabbt när man är där, och det är inte alls så jobbigt att gå upp på morgonen nu eftersom att jag längtar typ dit, haha. känns fett sjukt att säga det om en praktik, för det har jag aldrig gjort förut! men jag trivs så himla bra så det finns inte :) alla är så himla glada och trevliga, vi pratar om allt mellan himmel och jord. jag får beröm som aldrig förr osvosv. det är verkligen ett ställe som jag skulle kunna jobba på!

iallafall. efter praktiken åkte jag hem till bebis. har saknat honom skitmkt! men idag träffades vi äntligen! kom hem till honom vid halv 12 och då hade jag med mig lite saker. varm choklad, ostbågar och godis. hahaha! gooott. vi låg och mös lite sen så åkte vi in till farsta där jag köpte ett par hörlurar till mattias som han ville ha och sen gick vi bara runt, och pratade om allt och ingenting. sen var jag tvungen att åka och hämta lilla F.
PEACE!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback