tisdag

idag hade jag religionsprov, det gick jättebra faktiskt, även fast jag var lite osäker på vissa frågor ifrån instuderingsfrågorna, men som tur var så kom de inte med på provet. woho! hon kollade igenom provet och sa att det går toppen ut, tjoho. haha, så ett g har jag lätt iallafall för alla de frågorna klarade jag! juste, kommer ni ihåg att jag pratade om att skolsyster hade smsat mig? idag hade vi min mentor på första lektionen och då säger han att skolsyster sökte mig, hahahah. shit, och hon skulle kolla min vikt.. förstår inte vad det är som är så hiiiimla viktigt. min vikt, vad är det för fel på den? jag äter mer än folk som är större är mig osv så inte fan har jag nåt problem med maten.

efter skolan åkte jag, tove och stefan hem till tove :) stefan skulle klippa sig, det vart as snyggt. och sen vid 16 tiden så åkte jag hem hit. jaja, nu är det middag :) farmor har lagat köttfärssås, fett gott! hihi. bilder kommer senare!

och imrogon börjar min sista praktik vecka. kan inte fatta att 5 veckor redan har gått då?! helt sjukt.
looove
Kommentarer
Postat av: GULLEFIA

Hihi tack vad kul att du tycker det ! :D <3

2009-03-31 @ 19:40:10
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: GULLEFIA

Slumpen :P

2009-03-31 @ 20:21:37
URL: http://gullefia.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback