studentmiddag, succé eller kaos?

eftersom att inlägget om studentskivan fick många kommentarer, både folk som var på "min sida" och folk som inte var det. så tänkte jag förtydliga mig lite angående det jag skrev.

det enda jag tycker är dåligt angående studentskivan, det är planeringen och infot till resten utav klassen/klasserna. det hela började, tycker jag, när jag fick höra ifrån en persom som inte ens går i min klass, eller i samma skola att vi skulle ha coctail tema på våran studentskiva. jag menar, hallå?! det var min kompis kompis som sa det och jag hade ingen aning. sen började det hela med biljetterna. de kom inte som de ska, och när de väl kom så var de typ feltryckta eller vad det nu var så idag fick vi nya biljetter till efterinslappet. och middagsbiljetterna som egentligen skulle kommit samtidigt som eftersläppsbiljetterna (om jag förstått det hela rätt?) kom inte förns idag heller, och då får vi reda på att vi egentligen ska ha betalat in de pengarna idag OCH att vi nu ska betala för våran egen middag. helt sjukt dåligt planerat. dessutom så kan en i min klass inte ens komma på sin egen studentmiddag! dels för att personen inte har råd (då vi nu måste betala för oss själva som inte var sagt innan) och att personen är allergisk emot allting förutom efterrätten. och när han/hon tagit uppd et har folket i studentgruppen bara sagt "vi fixar det" eller "vi tar det sen" men nej, tydligen inte.

jag hoppas verkligen att allt går bra, börjar bli lite orolig om vi ens kommer komma in där för att stället vi hyrt hos kanske inte ens har bokat in oss..
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback