studentklänningar

åh. jag börjar få så jävla mkt panik för studentklänning och en klänning till studentskivan!! för som jag skrev i några inlägg tidigare så har jag hittat den perfekta skiva klänningen, men den får jag inte beställa eftersom att det är på internet.. och m&p vägrar! så jävla suuurt. aja, får leta vidare. rebecka och jag ska träffas nästa vecka så då ska vi hon visa lite klänningar tror jag, eller åtmindstånde visa vart hon hittade sin osv. hon tog ju studenten förra året.

jonas och leo ska åka och simma nu. fett najs! jag vill också börja träna.. fan att man inte var rik asso.
byebye. puss
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men du är ju fan 18, beställ den om du vill!?

Och jag köpte min i en affär i täby centrum, tror inte ens att den finns kvar..

2009-03-19 @ 12:07:53
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback